خانۀ جدید


سلام

به خانۀ جدید خوش آمدید. خانۀ قبلی کوچیک بود و تنگ. دستت رو دراز می کردی به یه جایی بر می خورد. پات رو دراز می کردی، صاحب خونه می گفت پاتو از گلیمت درازتر نکن. و بعد تنبیه می کرد. ولی در کل، ما ازش بدی ندیدیم جز کمبود امکانات.

گفتم: بریم یه جای باکلاس تر و باامکانات تر.

گفتند: وردپرس.

گفتم: هرچه قسمت باشد.

دعا کنید وضع مان بهتر شود و بریم بالای شهر یه چهاردیواری توی یکی از محله های دات کام یا دات آی آر بخریم. اجاره نشینی هم مشکلات خاص خودش رو داره.

——————

البته وب نوشت زبان و ترجمه همچنان هماهنگ و همزمان با این جا به روز می شود.

7 دیدگاه»

  ناشناس wrote @

به به مبارک باشه خیلیم مبارک باشه.
انشاا… که خونه جدید همش پز از خیر و برکت باشه براتون.(:

  رها wrote @

اون قبلییه بدون اسم من بودم مثلا

  رها wrote @

خوب یه بار دیگه:
اول اینکه به خودم تبریک میگم چون اولین نفریم که دارم نظر میذارم.
دوما که چون نمیدونم نظر قبلی رسیده بهتون یا نه مجددا خانه جدید را تبریک میگم. با آرزوی خوشبختی و خوشروزی مداوم در خانه نو.

  Masood Khoshsaligheh wrote @

Salam, Congrats! wordpress is such a better choice. All the Best

  ahovan wrote @

congratulation

  مهراوه wrote @

سلام

نوروزتان خجسته
خانه نو مبارک
با بهترین آرزوها برای شما
شاد و سبز باشید :)))

  علی wrote @

ممنون
سال نو شما هم مبارک
🙂
سبز ِ سبز باشید


پاسخی بگذارید

